جوک جدید و خنده دار جدید

جوک جدید

توی اینترنت اکسپرور یه تب رو که میبندی نیم ساعت فکر می کنه
بعد تب بغلیش با آرنج میزنه بهش میگه با توئه‌ها اسگل

جوک جدید

حیف نون : هر وقت از زندگی نا امید شدید
یاد این بیوفتید که یه تار موی زیر بغلتون میتونه یه رستورانو ببنده خخخ

جوک جدید

مرد زندگی اونه که مستقیم نامزدش ببره جیگرکی
کافی شاپ مافی شاپ سوسول بازیه

جوک جدید

یه سوال که ذهنم رو خیلی مشغول کرده اینه که :
چرا خانوما رشته مامائی دارن
ولی آقایون رشته بابائی ندارن !

جوک جدید

قاضی رو به متهم : چرا با مشت زدی تو دهن این آقا ؟
متهم : آخه با آهنگ مورد علاقه ام همخونی میکرد!
شاکی رو اعدام کنید !

جوک جدید

کافئین برای شما بد است ، چربی برای شما بد است
شکر برای شما بد است ، نمک برای شما بد است
اما نگران نباشید ، نگرانی هم برای شما بد است !

جوک جدید

از یه آهنگ خوشم میاد
دانلودش میکنم
یک میلیون دفعه گوش میکنم
ازش متنفر میشم
شما هم همینطورین ؟

جوک جدید

رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟
گفت کتابشو میخوای ؟
گفتم نه انگشتری ، لباسی ، کلاهی اگر مونده لطف کنید

جوک جدید

موفق ترین آدما کسایی هستن که با دوستان خود مشورت میکنن
و دقیقا برعکسش عمل میکنن !

جوک جدید

بعضی وقتا یه چیزایی تو یخچال پیدا میکنم
که 2-3 سال از خودم کوچیکترن

جوک
 
جوک جدید