بستنی ساز مجیک نجاتم داد

بستنی ساز مجیک نجاتم داد

نامزدم و خانواده اش رو که خیلی با کلاس بودن و اشتباه رو به هیچ وجه قبول نمی کردن برای شب سه شنبه دعوت کردم خونم که یک بستنی عالی بهشون بدم

 البته شرط کردن در صورتی میاییم خونتون که بستنی رو خودت درست کنی و اگر غیر از این باشه و بستنی رو خودت درست نکرده باشی پدر صاحبت رو در میاریم و دختر هم بهت نمی دیم 

بستنی ساز مجیک


 سردرگم و پریشان نشسته بودم که دوستم اومد و گفت چته کشتی هات غرق شده ماجرا رو گفتم و خندید و گفت اینک کاری داره گفتم آخه من بلد نیستم گفت یادت میدم تو سه دقیقه برای 

هر کدومشون یک بستنی درست کنی رفت کایه بستنی از بهترین بستنی فروشی شهر گرفت و اورد گذاشت تو یخچال یک دستگاهم اورد به نام بستنی ساز مجیک و روش کارش رو بهم یاد داد 

و وقتی نامزدم اینا اومدن مایه بستنی رو ریختم داخل بستنی ساز مجیک و تو 10 دقیقه 4 تا بستین درست کردم خیلی خوشمزه و الان با همسرم داریم این خاطر ه رو می نویسیم اگر شما هم بستنی ساز مجیک می خواهید از این لینک زیر خاطره گذاشتم بخرید