اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار


اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار

کــــــــــاش…!
کاش مےدانستیم زندگےکوتاست…
کاش از ثانیہ ھاولحظہ ھاے زندگےلذت مےبردیم..
کاش قلبےرو براشکستن
انتخاب نمےکردیم..
کاش ھمہ رادوست داشتیم.
کاش…الهام






اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار

روزی هزار بار دلم زنده میشود ، وقتی که از هوای تو آکنده می شود. گاهی که اشک حرف دلم را نمی زند، یادتو بر مسیر لبم خنده می

زند.


اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار

آقایون…خانوما….بابای ما یه تیپ داره که خیلی دوسش داره وبهش وابستس
بلوزشیک ومجلسی راه راه بنفشش رو با زیرشلواری راه راه
خاکستری
میپوشه….هرچقدرم ک بهش میگیم بابازشته..شبیه نمکی هامیشی….گوش نمیده
پس گردنی میزنه ومیگه
شماسرتون نمیشه…
اینا سِتن…تازه گاهی هم زیر
شلواریش روبا شلوارکردی کرم شکلاتی عوض میکنه….واین تیپش هم فقط به
خانواده خودمون منتهیٰ نمیشه..حتی جلو مهمونامون هم همین تیپ رومیزنه..:))
بابای اعتماد ب سقفه ماداریم؟

اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار

نمیخوام برام بِمیری…
.
.
تو فقط بگووووووووو نِمیری…(︶︿︶)
✏ســـــــارگل

اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار

من میجنگم بااین غم تنهایی،
نقش غم من میکشم،به چه تماشایی
چه شبهاتاصبح بیداربنشستم
دیدم سیرازاین دنیام،پس
بارسفربستم،
دلگیرم،دلگیرازاین عالم
اینگونه میبینم،تنهامیمیرم


اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار

خورشید که طلوع کرد، شیر باشی یا آهو، باید بدوی.
(نیلسون ماندلا)


اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار

دکتر هم وقتی علت سکوتم را فهمید دیوانه شد.

اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار

ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭﻫﺎ ﻫﻢ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻧﺒﻮﺩ! ﺍﻣﺎ ﻓﺮﻫﺎﺩ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯾﺶ ﮐﻮﻩ ﮐﻨﺪ ﻭﻟﯽ ﺣﺎﻻ… ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺗﺮﯾﻦ "ﺷﯿﺮﯾﻦ" ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ
"ﻓﺮﻫﺎﺩﺕ" ﻫﻮﺍﯾﯽ ﻧﺸﻮﺩ انگار کوه کنده !!!!!


اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار

خدایا …!
حَواسَت هست …؟
این روزها٬
شیطان٬
بیشتر از تو٬ سُراغم را می گیرد …!

اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار

بچه ها من یهویی چشام رو باز کردم دیدم همه چیم رو ازدس دادم هرچی هم تلاش میکنم نمیتونم دیگه همه رو بدس بیارم بدبخت شدم
اساسی چیکار کنم ی دعایی چیزی خدا هم ولم کرده اساسی انگاری من نیستم

اس ام اس های زیبا و جوک خنده دار