اشعار عاشقانه و اس عاشقونه زیبا با جملات عاشقانه ناب



اشعار عاشقانه و اس عاشقونه

کاش میدانستم چطور به صبح برسانم
تمام شب هایی را که با رفتنت یلدا شدند




اشعار عاشقانه و اس عاشقونه

نه کسی منتظر است …
نه کسی چشم به راه …
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه

اشعار عاشقانه و اس عاشقونه

قسمت نشد دستشو بگیرم
اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم !

اشعار عاشقانه و اس عاشقونه

کاش باورت نشود
چقدر دوستت دارم
تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم…!

اشعار عاشقانه و اس عاشقونه

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم
از قبیله زلیخا آمده ام
آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند
مردانه دوستم داری ؟

اشعار عاشقانه و اس عاشقونه

هر دو خالی بودند
سر من از عقل
که تو را دوست داشت !
قلب تو از عشق
که مرا دوست نداشت !

اشعار عاشقانه و اس عاشقونه

من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …
روزی در آغوشت !

اشعار عاشقانه و اس عاشقونه

کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند !
یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست . . .

اشعار عاشقانه و اس عاشقونه

او راحت از من گذشت
خدایا از او راحت نگذر …

اشعار عاشقانه و اس عاشقونه

قفس یعنی دهان من
وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود

اشعار عاشقانه و اس عاشقونه 

جملات عاشقانه و زیبا