شعر عاشقانه و احساسی


شعر عاشقانه و احساسی

بعضی آدم ها تنها که نباشند ، میروند
اما وقتی که تنها میشوند ، برمیگردند
وقتی که برگشتن ، تنها لایق یک کلمه اند
هرری !

شعر عاشقانه و احساسی 

بدهکار مهربونی قلب یه زنم
که از بچگی صدام کرده پسرم !

شعر عاشقانه و احساسی 

من مورچه ای رو مسخره میکردم که عاشق یه تفاله چایی بود
خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر میکردم آدم است

شعر عاشقانه و احساسی 

میگن دنیا اسمش دخترونست وفا نداره
خب توجهان صداش کن ببین فرقی به حالت می کنه

شعر عاشقانه و احساسی 

جنس بغض من آنقدرهم خوب نیست
تا اسمت را می شنود میشکند …

شعر عاشقانه و احساسی 

این آرامش…
ظاهرم گمراهت نکند…
در درون خانه به دوشم…

شعر عاشقانه و احساسی 

دلم عجیب بچگی می خواهد
خسته ام…
فقط یک قلم لطفأ…
می خواهم خودم راخط خطی کنم!

شعر عاشقانه و احساسی 

دلم می خواست می توانستم “همه” ام را بدهم “همه” اش باشم

شعر عاشقانه و احساسی 

بی حس شده ام ازدرد… ازبغض…
فقط گاهی خط اشکی… میسوزاند صورتم را…

شعر عاشقانه و احساسی 

روزی میرسد بی تفاوتی هایت راباجای خالی ام حس کنی
وشاید در دلت بابغض بگویی کاش اینجابود
آنوقت است که میفهمی به خاطرغرورت چقدر زود دیرشد
شعر عاشقانه و احساسی