جوک های قشنگ


جوک های قشنگ


اگه اونی که هست و نیست می بود
و اونی که نیست و هست نبود
حال من اینطوری که هست نبود
و اونطوری که نیست می بود … :|

جوک های قشنگ 

سالهای ساله دارم پیتزا می خورم
ولی هنوز فرق بین پیتزا مخلوط و با مخصوص نفهمیدم !

جوک های قشنگ 

چرا بند ِ کفش ُ گره میزنی باز میشه ، هدفون ُ باز میذاری گره میخوره !؟

جوک های قشنگ 

سن من بستگی به خواست مامانم داره
یه وقتا می گه
«تو دیگه بچه نیستی، این کارا چیه؟ از تو بعیده»
یه وقتا هم می گه
«تو هیچی حالیت نیست … بچه ای هنوز، این چیزا رو نمی فهمی!»

جوک های قشنگ 

چه کسی میخواهد منو تو ما نشویم ؟؟
دمش گرم نجاتم داد! :

جوک های قشنگ

 آخه بی انصاف تو که می دونی باهات رودربایستی دارم
چرا یه جوک بی مزه تعریف می کنی که مجبورشم به شکل احمقانه ای بخندم؟!

جوک های قشنگ 

یه روز
مخاطب خاصم ازم پرسید :چقد دوسم داری؟
منم گفتم:
حالا کی گفته من دوست دارم اصن !؟
هیچی دیگه
رف مخاطب عام شد کصافط
جنبه شوخی ام نداشت!

جوک های قشنگ 

صد برابر همه” نه ” هایی که باید میگفتم و نگفتم
امروز باید بگم غلط کردم !

جوک های قشنگ 

این پیام فقط جهت ظهور نام زیبای بنده روی گوشی شماست
لطفا ذوق کنید !

جوک های قشنگ 

ایام هفته من اینجوری میگذره :
 شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
یکشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
دوشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
سه شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چهارشبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
پنشمبه جمه :|
جوک های قشنگ