جوک بی ادبی و قشنگ



جوک بی ادبی و قشنگ


شما دختر جوون های امروزی یادتون نمیاد ! یه زمانی دخترا با پسرا دوست میشدن !
ولی الان دیگه پسری وجود نداره !

جوک بی ادبی و قشنگ

داداشم با ناراحتی میگه : آبجی شما دخترها چرا اینقدر بی جنبه هستین !؟
من : چی شده مگه !؟
داداشم : هیچی ! نامزدم فهمید که دوس دختر دارم !
حالا هر دو تاشون میخوان به اتفاق زن اولم برن به موضوع رو زن دومم بگن !

جوک بی ادبی و قشنگ

اولین حرف پسرها تو مهمونی وقتی که همدیگرو می بینن اینه که شام چیه !

جوک بی ادبی و قشنگ

بدترین ضربه ای که دخترا تو زندگی می خورن خیانته !
اما بدترین ضربه ای که یه پسر میخوره زمانیه که
میفهمه سخت افزار کامپیوترش بازی مورد علاقش رو ساپورت نمیکنه !

جوک بی ادبی و قشنگ

هروقت آقایون تفاوت رنگهای زرشکی و جگری و دونه اناری و لاکی رو با هم یادگرفتن
و به همشون نگفتن قرمز !
خانوما هم پارک دوبلو بهتر انجام میدن !

جوک بی ادبی و قشنگ

روز مادر داریم !
روز پدر داریم !
روز دختر داریم !
روز کارگر ، روز معلم ، روز مبارزه با مواد مخدر ، روز بهزیستی ، روزکودک و …
حتی روز درخت کاری هم داریم !
و این یعنی پسرها از درخت هم کمترن !

جوک بی ادبی و قشنگ

پسر یه اشتباهی میکنه ! دختر سرش داد میزنه و پسر بعدش معذرت خواهی میکنه !
دختر یه اشتباهی میکنه ! پسر سرش داد میزنه و دختر میزنه زیر گریه و باز هم پسر معذرت خواهی میکنه !
اصولا پسرها آفریده شدن برای معذرت خواهی !

جوک بی ادبی و قشنگ

این پسرهایی که ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﻣﻴﺪﺍﺭﻥ ، ﻣﻮﻫﺎﺷﻮﻧﻮ ﻫﺎی ﻻﻳﺖ ﻭ ﻟﻮﻻﻳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻦ !
ﻧﺎﺧﻦ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻴﻜﻨﻦ و ﺑﺎ ﻋﺸﻮﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﻧﻦ !
این ها باید مراقب باشند که یه وقت ﭘﺎﺭک ﺩﻭﺑﻞ ﺭﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ نکنن !

جوک بی ادبی و قشنگ

پسره میره دکتر ! به دکتر میگه :
آقای دکتر من هرچی پول دستم میاد واسه دوست دخترهام شارژ میخرم ! چی کار کنم !؟
دکتر میگه : ﺳﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﺧﺎک ﺑﺮات ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻫﺮ 8 ﺳﺎﻋﺖ یه مشت ﻣﯿﺮﯾﺰی رو ﺳﺮت !

جوک بی ادبی و قشنگ

بچه یکى از فامیلامون تازه به دنیا اومده بود !
زنگ زدم بهش گفتم : خب مبارک باشه ، حالا به سلامتى دختره یا پسر؟
اونم گفت : مگه پسره شیرین هم داریم !؟
گفتم : یعنی چی !؟
گفت : آخه اسمشو عسل گذاشتم !
جوک بی ادبی و قشنگ