جک خفن


جک خفن


مورد داشتیم پسره میخواسته یه جوری به دختره بگه حجابت بیشتر رعایت کن
گفته:من دوست دارم بیرون میای از خونه لباس منطقی بپوشی
دختره هنوز داره تمام بازار و زیر و رو میکنه دنبال برند manteghi …

جک خفن

یکی از بدبختیهای کچلا اینه که
اگه توی جمع فقط اونا کراوات زده باشن
باز هم وقتی میخوان بهش اشاره کنن ، میگن اون یارو کچله !

جک خفن

یه نامزد دارم که نه تیپ داره نه قیافه، نه جذابه نه خوشتیپ
ولی با کل دنیا عوضش نمی کنم، چون کلی مهربونی داره و …
یه پورشه کوروک قرمز مدل 2014 که البته کنار در سمت چپش یه خش افتاده
ولی خشه اون قدر ها بزرگ نیست که تو رابطه مون خدشه ای وارد کنه!

جک خفن

بهترین هدیه مرد به همسرش “طلا” نیست ، بلکه “توجه” است و بس …
اما اگر یک مرد، خوب به همسرش توجه کنه
متوجه می شه که همسرش “طلا” می خواد !

جک خفن 

ﮐﻠﯽ ﺗﻒ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻢ
ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺭﻭﺯﯼ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﭘﻮﻻﻣﻮ ﺑﺸﻤﺮﻡ !

جک خفن

سایت خارجیه زده اگه پول ندی عضو شی برای دانلود باید 1 دقیقه صبر کنی
نمیدونه ما 2 دقیقه صبر میکنیم یه صفحه باز شه
برا دانلود پوست میندازیم :))

جک خفن

میدونی دوراهی کجاست !؟
وقتی میری توالت میبینی نفر قبلی ری*ده بیرون کاسه
یا باید بشوری یا اومدی بیرون میوفته گردنت
به این میگن دو راهی ! فهمیدی ! :))
 
جک خفن

دو کلمه ای که خیلی از خانمها رو میتونه ذوق زده میکنه :
1- دوست دارم
2 – 70% تخفیف !

جک خفن

دهه هشتادیا هم دارن ازدواج میکنن
دهه هفتادیا دارن بچه دار میشن
اما دهه شصتیا هنوز دارن دنبال نیمه ی گور به گور شدشون میگردن !

جک خفن

طرف مرغداری بازمیکنه روز اول سر یه مرغ رو میکنه
به بقیه مرغا میگه که اگه کسی تا فردا سه تا تخم نذاره این بلا سرش میاد.
فردا میاد میبینه همه سه تا تخم گذاشتن
اما یکی دوتا گذاشته میگه میخوای سرتو ببرم؟
میگه آقا به خدا من خروسم میفهمی؟؟ خروس!!
جک خفن