اس ام اس عاشقانه



 اس ام اس عاشقانه


تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ، “تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی  . . .


 اس ام اس عاشقانه


بـــیـــــــا … پـایـیــز را تحویــل نگــرفــتی … زمــستــــان شـد !


 اس ام اس عاشقانه

نه 
21دسامبر، پیشگوئیِ دروغین بود
دنیا به آخر رسید
همآن روز که تو رفتی . . .

 اس ام اس عاشقانه

زمین از آمــــدن برف تــازه خشنود است
مــــن از شلوغی بسیــــار ردپــــا بیـزار . . .

 اس ام اس عاشقانه
 
دوام نمیاورم سرمای زمستان امسال را
باید کوچ کنم…  به قشلاق آغوشت . . . 

 اس ام اس عاشقانه

آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند ، به احساس خوبی که بر جا می نهند
و به دردی که می کاهند ، می مانند ، بی شک تو ماندگاری . . .

 اس ام اس عاشقانه

این بار که آمدی
دستانت را روی قلبم بگذار
تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد
میلـــرزد . . .

 اس ام اس عاشقانه
 
من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد
تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم . . .

 اس ام اس عاشقانه
 
به چـالِ گـونـه-ات ، گـاهی می شـود سـوگنــد خـــورد !
امّــا.. بـه چشمـهـایت ، هـمیـشه . . .

 اس ام اس عاشقانه
 
میان آمدن و رفتن مانده ام
بی تو، نه پای رفتنی است و نه
حوصله ی برای ماندن . . .
 اس ام اس عاشقانه