جملات عاشقانه و اس های زیبا


 جملات عاشقانه و اس های زیبا

هوا هر چقدر هم زمستان باشد
مهم نیست آغوش تو تابستانِ من است . . .

 جملات عاشقانه و اس های زیبا

خوش خط و خال من
ببخش كه هنوز
پونه مانده ام . . .

 جملات عاشقانه و اس های زیبا

یادت تمام هستیم را در خودش گم میکند
مجنونتر از مجنون مرا در چشم مردم میکند
من بی حضورت ، “با تو” در یک خانه در ذهنم قرین
یاد تو قلبم را پر از حس ترنم میکند . . .

 جملات عاشقانه و اس های زیبا

” تو ”
در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی
در کنار ” تو ” بودن
چه حالی دارد . . .

 جملات عاشقانه و اس های زیبا

پزشکان سال هاست که اشتباه می کنند
نزدیک ترین عضو انسان به قلبش ، کمر اوست
هربار که قلب کمی می رنجد کمر از ده جا می شکند . . .

 جملات عاشقانه و اس های زیبا

حالا که باید چیزی را گم کنم
چه چیز بهتر از گورم
چه جا بهتر از آغوشت . . . !

 جملات عاشقانه و اس های زیبا

تو را خودم چشم زدم
بس که نوشتمت میان شعرهایم
بی‌آنکه
اسپند بچرخانم
میان واژه‌ها . . .

 جملات عاشقانه و اس های زیبا

ببین چقدر در هم حل شده ایم
تو قهوه میخوری
من خوابم نمی برد . . .

 جملات عاشقانه و اس های زیبا

از پدرم آدم
هوس خوردن سیب لبهـایت را ، به ارث برده‌ام
کاش حواس خدا را ، لحظه ای پرت کنی . . . !

 جملات عاشقانه و اس های زیبا

هر بار شعری آمد
هفتاد میلیون سلیقه مهمان ذوقم شد !
اینبار انتظاراتان را زمین بگذارید
میخواهم ساده بگویم
دوستت دارم !
 جملات عاشقانه و اس های زیبا