جملات عاشقانه


جملات عاشقانه

عزیزم هیچ میدانی
جزئیات چشمهایت
کلیات زندگی من است !؟

جملات عاشقانه 

اسراف میکنم در دوست داشتنت
خدا
اسراف کنندگان ِ عاشق را
دوست دارد…!

جملات عاشقانه 

دکتر پای نسخه ام بنویس “ممنوع ملاقات”
بگذار تنهاییم دلیل پزشکی داشته باشد . . .

جملات عاشقانه 

هوا که سرد میشه
باید مخاطب خاصت رو بغل کنی
بری زیر پتو !
وگرنه هوا بیکار نیست
که سرد بشه !

جملات عاشقانه 

تمام پادگان یخ زده است
سیم خاردارها را شالگردن می‌کنم
و تمام شب ،‌
تورا قدم می زنم

جملات عاشقانه 

می‌بینی ؟
سربازم
ولی از عشق ِ تو
سر باز نزده ام

جملات عاشقانه 

تا بی نهایت باید رفت تا طعم عشق را چشید
تا به یار گفتم چنین … رفت ، از عشق من چیزی ندید

جملات عاشقانه 

همه یهویی ها خوبن :
یهویی بغل کردن
یهویی بوسیدن
یهویی دیدن
یهویی سورپرایز کردن
یهویی بیرون رفتن
یهویی دوست داشتن
یهویی عاشق شدن
اما امان از یهویی رفتن . . .

جملات عاشقانه 

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات
مثل عشق ، قیمت دارد
تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

جملات عاشقانه 

گرمایی بودم همیشه ، ولی بین خودمان بماند
سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد . . .



جملات عاشقانه