جملات زیبا و عاشقانه



جملات زیبا و عاشقانه


میروم دیگر شما یادم کنید / من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید
میروم تا دل نبندم دل به خوبی هایتان / باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید . . .

جملات زیبا و عاشقانه

نور مهتاب برای عاشق شدن ایده ال است ، فقط تنها ایرادش این است
که ممکن است فردا در زیر نور آفتاب ، عشق مهتابی ات را فراموش کنی . . .

جملات زیبا و عاشقانه

دوست دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه / دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه
دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای / عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای

جملات زیبا و عاشقانه

ببخشيد ، مهرتون تو دلم جا مونده بود ، اس ام اس دادم دنبالش نگردي . . .

جملات زیبا و عاشقانه

تو را خواهم وگرنه يار کم نيست / گلي خواهم وگرنه خار کم نيست
گلي خواهم که در سايه اش بشينم / وگرنه سايه ديوار کم نيست . . .

جملات زیبا و عاشقانه

شونه هام وقف سرت وقف تموم گريه هات / چشم من وقف نگات ، وقف تموم خنده هات
گوش من وقف صدات ، وقف تموم قصه هات / دل من وقف وفات ، وقف تموم غصه هات
عمر من هديه به تو ، وقف تمام لحظه هات . . .

جملات زیبا و عاشقانه

پت ! پت ! پت ! پت ! پت !
پت ! پت ! پت ! پت!
پت ! پت ! پت !
پت ! پت !
اين صداي موتور قلب منه که از دوريت ، به پت پت افتاده !!!

 جملات زیبا و عاشقانه

دارم میرم نگو نرو ، هوا هوای رفتنه / هرچی بوده تموم شده ، چاره ما گذشتنه
دارم میرم تا سرنوشت ما رو به بازی نگیره / خوب میدونم این عاشقی از یاد هر دو مون میره . . .

جملات زیبا و عاشقانه

خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است / پیدا نکنم همدل ، دل ها همه از سنگ است
گویا که از این وادی از عشق نشانی نیست / گر هست یکی عاشق ، آلوده به صد رنگ است

جملات زیبا و عاشقانه 

شب مهتابی چه خوش است برای دیدن یار
اما چه کنم دیوار بلند است و نگاه ها بسیار . . .
جملات زیبا و عاشقانه