اشعار عاشقانه


اشعار عاشقانه

گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس
شیرها خاطرشان هست که آهوی منی . . .

اشعار عاشقانه 

میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود
از قول من به باران بی امان بگو :
دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .

اشعار عاشقانه 

همه گفتند:
بخشش از بزرگان است
من بخشیدم و هیچ کس نگفت
چقدر بزرگ شدى
همه گفتند:
بلد نبودى حقت را بگیرى . . .

اشعار عاشقانه 

گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند
شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .

اشعار عاشقانه 

نمی دانم وقتی صدای اس ام اس شنیدی دوست داشتی کی باشه ؟
متاسفم که اون نیستم !
ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم . . .

اشعار عاشقانه 

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش میکنند . . .

اشعار عاشقانه 

خوب است بدانیم که گاهی آنچه می کشیم
درد بی او بودن نیست
تاوان با او بودن است . . .

اشعار عاشقانه 


کوه ها جابجا شدند
وقتی که بسامد صدایم را
بادوستت دارم امتحان کردم!

اشعار عاشقانه 


تمام حجم خیالم از تو لبریز است
دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی . . .

اشعار عاشقانه 

چه فرقی میکند عاشق تو باشم
یا رنگین کمان
وقتی هردو هفت خطید!!

اشعار عاشقانه 

سوزنبــان پیــری شـــده ام
که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد
نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش . . .
اشعار عاشقانه