جملات عاشقانه و اس ام اس


جملات عاشقانه و اس ام اس

“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس

من
تو
او
ما
حتی بین ضمایر هم او بین ما فاصله انداخته !

جملات عاشقانه و اس ام اس

قلبم راعصب کشى کردم!
دیگرن ازسردى نگاهى میلرزد ن ازگرمى آغوشى میتپد . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس

مرا که هیچ مقصدی به نامم…و هیچ چشمی در انتظارم نیست را ببخشید
که با بودنم ترافیک کرده ام . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس

قدیم ندیما گفتن : برای کسی بمیر که برات تب کنه !
قدیمیا چه پر توقع بودن !
من برات میمیرم ، خدا نکنه تو تب کنی

جملات عاشقانه و اس ام اس

بزرگترین روانشناسان دنیایند
دو چشمت !!
این قدر که
امیدوارم می کنند
به زندگی . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس

جان فدای آن که یادم میکند / یاد او هر روزه شادم میکند
مهربانی های او شیرین شکر / با مرامش کیش و ماتم میکند . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس

اغلب فکر میکنیم اینکه یاد کسی هستیم
و با خاطره ی کسی زندگی می کنیم ، منتی است بر گردن او
غافل از اینکه اگر یاد کسی هستیم
این هنر اوست ، نه هنر ما . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس

سلام به اون عزیزی که ، فاصله ها باهاش دارم
تو دفتر خاطره هام ، خاطره ها باهاش دارم
آرزوی دیدن اون ، صورت زیباشو دارم
آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم

جملات عاشقانه و اس ام اس

یه “دوستت دارم”هایی هم هست …میدونی دروغه ها …
ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!
جملات عاشقانه و اس ام اس