جملات زیبا و غمگین


جملات زیبا و غمگین

خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که میگذره

جملات زیبا و غمگین

مدتهاست که بی دلیل ترکم کرده ای ، نمیدانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد

جملات زیبا و غمگین

خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد و اوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد
برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت….ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواهد؟؟

جملات زیبا و غمگین

نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم
و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای شاد بودنت هدیه میکنم

جملات زیبا و غمگین

حوصله ات که سر میرود با دلم بازی نکن
من در بی حوصله گی هایم با تو زندگی کردم

جملات زیبا و غمگین

چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است

جملات زیبا و غمگین

زخم های دستم را میبندند و میگویند چرا با خود چنین کردی ؟
ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند

جملات زیبا و غمگین

مهربان چگونه از یاد میروی ؟ وقتی که بر صخره ی وجودم کتیبه ای ؟

جملات زیبا و غمگین

کشیدنِ انگشتــان کشیـــده تو روی گــونـــه هــای من
لــــذتی انـــکار ناپـــذیر است
من دنبـــال بهــانـــه می گــــردم
تـــا آسوده دستـــان شفـــابـــخش تو را در دست بگیــــرم

جملات زیبا و غمگین

دلم قهوه میخواهد
از همانهایی که برای آشنایی 
با اصرار مرا به آن دعوت میکردی
نه از این قهوه هایی که در تنهایی سر میکشم
جملات زیبا و غمگین