دل نوشته های زیبا


دل نوشته های زیبا

حالا ما که هیچ
اما امیدوارم عکس های شما
توی سال جدید ۲نفره باشه !

دل نوشته های زیبا

صدایت در گوشم زمزمه می شود
نگاهت در ذهنم مجسم
ولی من تو را می خواهم نه خیالت را

دل نوشته های زیبا

رو به رویم سراب
پشت سر خاطرات
نازنینم ، کدامین طرف سوی توست ؟

دل نوشته های زیبا

هیچوقت بی خداحافظ کسی را ترک نکن
نمیدانی چه درد بدی است
پیر شدن در خم کوچه های انتظار …

دل نوشته های زیبا

جانم باش تا به لبم برسی
می خواهم همه ببیند
با تو جان به لب شدم لعنتیِ دوست داشتنی

دل نوشته های زیبا

یادت را از من نگیر
بگذار من هم مثل سهراب بگویم
دلخوشی ها کم نیست !

دل نوشته های زیبا

روزی که این عکس ۲نفره را گرفتیم
نمیدانستیم کدامیک از ما
آن را با چشم های خیس تماشا میکند !

دل نوشته های زیبا

پشت پلک کدام قصه به خواب رفته ای
که هر شب قصه ی آمدنت را  می گویم
و نمی آیی !؟!

دل نوشته های زیبا

امشب یک جمله ی تلخ مهمان من باش !
بگذار یادم نرود
که مرا در شبی رو به انتهای زمستان
به هیچ خدایی نسپردی و رفتی !

دل نوشته های زیبا

میگویند زمان طلاست اما من چشیدم
دروغ میگویند ، زمان آتش است
ثانیه به ثانیه اش میسوزاند
و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد
دل نوشته های زیبا