شعر عاشقانه و جالب


شعر عاشقانه و جالب

ﺗﻨﻬﺎ ﻭ ﻭﺣﺸﺖ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ
ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻃﻠﺐ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﭼﯿﺰﯼ ﺣﺘﯽ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ
ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ !

شعر عاشقانه و جالب

گروه خونی ام “تو”ی مثبت است !

شعر عاشقانه و جالب

می بوسمت و کلمات خانه نشین می شوند !

شعر عاشقانه و جالب

یادت پشت خیسی نگاهم بخار می شود
و من روی آن می نویسم دوستت دارم

شعر عاشقانه و جالب

شانه ات کو ؟
دنیایم باز بهم ریخته

شعر عاشقانه و جالب

کاش میدانستی دنیا با همه وسعتش بدون عزیزان جایی برای ماندن ندارد !
به رسم سپاس نوشتم که بدانی عزیزی !

شعر عاشقانه و جالب

و خوش به حال خورشید که
هرچه در توان دارد خرج مهتاب میکند !

شعر عاشقانه و جالب

یکی بود
هنوزم هست و همیشه به یادته

شعر عاشقانه و جالب

به من قول بده در تمامی سال هایی که باقی مانده تا ابد مواظب خودت باشی
دیگر نیستم که یادآوریت کنم !

شعر عاشقانه و جالب

اگر تو نبودی من بی دلیل ترین اتفاق زمین بودم
تو هستی و من محکم ترین بهانه ی خلقت شدم
شعر عاشقانه و جالب