متن های عاشقانه دو نفره بسیار جذاب و احساسی

متن های عاشقانه دو نفره

متن های عاشقانه دو نفره


در این مطلب مجموعه ای از متن های عاشقانه دو نفره را جمع اوری کرده ایم که می توانید انها را به صورت تکست یا در شبکه های اجتماعی برای عزیزان خود ارسال کنید. برای مشاهده مجموعه متن های عاشقانه دو نفره در ادامه با وبلاگ مرد بامرام همراه باشید.

 

متن های عاشقانه

با فکر درگیر...

میشه کل شهرو پیاده رفتو خسته نشد

*****

می چسبد به جان

یکی که اسمش

بی هیچ قید و شرطی

رفیق است

در این قحطی واژه ی دوست...

*****

‏زندگی کوتاه تر از اونه که

بخوايم چشم انتظار آدمایی بمونیم

که تیکه گمشده پازلشون نیستیم!

از آن زمان که تو را پیدا کردم

در تو گمشده ام

گمشده ای که هرگز که

در آرزوی پیدا شدن نیست

دوستت دارم

*****

نه فصل میخواهد

نه باران

مـن برای گرفتن دستانت

منتظر هیچ اتفاقی نیستم

*****

به دل هم نشستیم

و عاشق شدیم …

همچون چهره ی ماه

که به دل برکه می نشیند

و هیچ دستی

توان بیرون انداختنش را

ندارد . . .

*****

ابرها با بوسه ای میبارند

اما تو

منحصر به فردی انگار

باران که میباری

با بوسه ای…

آفتابی میشود!

*****

تا هوا

هوای توست

بگذار به من بگویند

هوایی!

*****

تو جهان مرا به حرکت وا می داری،

بدون تو من وجود ندارم

دوستت دارم همسر عزیزم

*****

کاش میشد ادما رو مثل اسکناس

جلو نور گرفت و

واقعی هاشو تشخیص داد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌..

*****

یکی از دردناک‌ترین لحظه‌ها..

در زندگی احتمالا لحظه‌ای است که

آدم می‌بیند سال‌های پیش رویش،

کمتر از سال‌های پشت سرش هستند...

*****

برخی آدمها شمارا ترک می کنند؛

اما این پایان داستان شما نیست!!

این پایان نقش آنها در داستان شماست

*****

روحِ آدم را می‌جوند

تا حرفِ خودشان را به کرسی بنشانند؛

نه به عشق فکر می‌کنند نه به گذشته‌ها

و یادشان نمی‌آید که روزی، روزگاری

گفته‌اند: «دوستت دارم»…!

*****

منبع : متن عاشقانه

*****

دوستانی که اهل نقاشی هستند می توانند به این سایت مراجعه کنند و نقاشی های خود را برای دیگران نشر دهند. این کار باعث می شود تا با نقاش های دیگری آشنا شوید.