اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه جدید


اس ام اس عاشقانه جدید
اس ام اس عاشقانه جدید


سال ها دویده ام …
با قلبی معلق و پایی در هوا
دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است
دلم رسیدن میخواهد !



***


هی رفیق !
بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی
دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی

***



یه وقتایی لازمه یکی “کنارت” باشه..

  کاری نکنه‌ و حرفی نزنه ها ! فقط باشه…

***


مریضم . . .
چشمهایم درد می کند . . .
تب دارم . . .
اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد
تو نیستی
دارم می میرم !

جملات و متن های عاشقانه

***


تو از یک راه رفته ای اما دل من …
هزار راه می رود برایت

***


سرگیجه بهانه بود
میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !

***


خیلی دلتنگتم ، اما …
نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود

***


مرا در آغوشت بفشار
بگذار دل ضعفه بگیرم
از این همه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

***


به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد
حواسش هست که ناراحتت نکنه !

***


دلم از درد دنیا تنگ تنگ است
چرا درها به رویم سنگ سنگ است
در این دنیا ندیدم روز خوبی
چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

***


کاش میدانستم چطور به صبح برسانم
تمام شب هایی را که با رفتنت یلدا شدند

***


من خواب می دیدم که تو مال منی،
 و وقتیکه بیدار شدم لبخند زدم چون متوجه شدم که
خواب و رویا نبود. تو مال منی عزیزم!

مطالب پیشنهادی :