اس ام اس دروغ و جدایی


اس ام اس دروغ و جدایی

عاقبت به این نتیجه میرسیم که
حضورِ بعضی‌ انسانها در زندگی ما آنقدر پوچ و بی‌ معنا بوده که
جای خالی‌ آنها را فقط همین نبودنشان پر میکند !

اس ام اس دروغ و جدایی

بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی
فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم !

اس ام اس دروغ و جدایی

دوست داشتن دل های بزرگ لیاقت میخواهد
چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !

اس ام اس دروغ و جدایی

هرچند بی حد تو رو میخواستم
اما باز تو در حد من نبودی !

اس ام اس دروغ و جدایی

یکی بهتر از من پیدا کرد
در حالی که به صد تا بهتر از اون  گفتم : یکی دارم !

اس ام اس دروغ و جدایی

فکر کردم عاشقم شدی
بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد

اس ام اس دروغ و جدایی

تا آخر عمر درگیرم خواهی بود
انکار نکن مقایسه تو را از پای در می آورد !

اس ام اس دروغ و جدایی

ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﻫﻨﻮﺯ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ
ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺸﻮﻧﻮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ، ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …

اس ام اس دروغ و جدایی

تو دروغگو نیستی ، من حواسم پرت است
گفته بودی دوستم داری بی اندازه اما خوب که فکر می کنم
تازه می فهمم بی اندازه یعنی چه !

اس ام اس دروغ و جدایی

وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه 2 حالت بیشتر نداره :
یا میخوان جات باشن نمیتونن ، یا میخوان بات باشن نمیتونن !
اس ام اس دروغ و جدایی