جملات عاشقانه و جالب


جملات عاشقانه و جالب

من از نزدیکی دشت محبت نردبانی کرده ام پیدا
که تا قصر خدا هم پلکان دارد …
در آنجا دست هایم را به سویش با تمنا باز کردم
برایت بهترین را آرزو کردم …

جملات عاشقانه و جالب

تنها پرانتزی که دوست ندارم بسته شود
لبان توست وقتی می خندی …

جملات عاشقانه و جالب

مرا ببخش
اگر به تو پیله کرده ام
قدری طاقت بیاوری پروانه ات می شوم …

جملات عاشقانه و جالب

دوری اگه هزارتا عیب داره ، به جاش یه خوبی داره …
می فهمی یه نفر چقدر دوستت داره …
فهمیدی چقدر دوستت دارم ؟

جملات عاشقانه و جالب

تنها در دو هنگام است که می خواهم با تو باشم
هم اکنون و همیشه !

جملات عاشقانه و جالب

هیچ چیز غیر ممکن نیست
محالی در عالم نیست
همه چیز شدنی ست
جز یک چیز ! زندگی بی تو …

جملات عاشقانه و جالب

عشق یعنی به سادگی دست کسی را می گیری
و به سختی هرگز رهایش نمی کنی …

جملات عاشقانه و جالب

ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ
ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

جملات عاشقانه و جالب

وقتی که هستی دوستت دارم
وقتی که نیستی لحظه های دوست داشتنت را مرور می کنم …
جملات عاشقانه و جالب