اس ام اس های تنهایی


اس ام اس های تنهایی

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم
تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم
شاید از این تنهایی خلاص شدم…

اس ام اس های تنهایی

یادش ستاره دنباله داری است که
آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند

اس ام اس های تنهایی

تنها یک تنها میداند
تنهایی تنها درد یک تنها نیست

اس ام اس های تنهایی

تنهایی تقدیر من نیست… ترجیحِ منه…

اس ام اس های تنهایی

باور کن فرق بزرگیست میان کسی که
تنها مانده با کسی که تنهایی را انتخاب کرده…

اس ام اس های تنهایی

تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل ، بی‌بهانه ، یه دفعه‌ای ، نصف‌ شبی
عجیب آدم رو آروم میکنه…

اس ام اس های تنهایی

چه یه وجب… چه صد وجب…
تنهایی یه دنیاست!

اس ام اس های تنهایی

تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه
که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته…

اس ام اس های تنهایی

قفل هزار رمز کابوس تنهایی من
کی با سلام تو باز می شود؟

اس ام اس های تنهایی

جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد…
مثلا آغوش تو!
اس ام اس های تنهایی