متن های زیبا برای شب بخیر گفتن عاشقانه به همسر

 متن های زیبا برای شب بخیر گفتن عاشقانه به همسر


 متن های زیبا برای شب بخیر گفتن عاشقانه به همسر
 متن های زیبا برای شب بخیر گفتن عاشقانه به همسر

بدون شب بخیر گفتن ات هم
میتوانم بخوابم عزیزم!
اما فرقِ زیادی ست
بین کسی که
چشمانش را میبندد و
خوابش میبرد…
با کسی که
چشمانش را میبندد
و تقلا میکند تا خوابش ببرد..
#*#*#*#*#*#*#
خوابی؟
دلم می خواد آروم خوابیده باشی
بی ترس ، بی دلهره ، بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم
دم در وایسم ، سرمو بچسبونم به چارچوب ، نگات کنم
خوب بخوابی گلم خوابای رنگی ببینی
#*#*#*#*#*#*#
مثل یه گنجیشک کوچیک آروم بخواب مهربونم
چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار می مونم
کابوس رو زندون می کنم خواب بد رو می سوزونم
حافظ خواب تو می شیم منو خدای خوب دل
چشم هاتو فردا می بینم خوب بخوابی شبت به خیر
#*#*#*#*#*#*#
وفادارتر از خدا سراغ ندارم به رسم همین وفاداری است که تو را به او میسپارم.
شب خوش
#*#*#*#*#*#*#
شب ها آرامشی دارند
ازجنس خدا
پروردگارت همواره
با تو همراه است
امشب ازهمان شب هایی ست
که برایت یک
شب بخیر خدایی آرزو کردم
#*#*#*#*#*#*#
شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من ماه پیشانی من دلبر بارانی من
شب اغاز جدایی چند ساعته!
و من تو را برای تمام شب های باقیمانده عمرم در کنارم
و در اغوشم می خواهمت!
#*#*#*#*#*#*#
شبت رویایی رویای من…
خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون
خوب بخوابی عزیز جون
#*#*#*#*#*#*#
خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”
خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید
تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد
تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم
(خلبان خطوط هوایی “رویا”) !
شب خوش . .
#*#*#*#*#*#*#
تو بخواب نازنینم
به جان تمام دلواپسی هایم قسم
که لحظه ای دیده بر هم ننهم
و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم
قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود
تو بخواب نازنینم …. شب به خیر
#*#*#*#*#*#*#
امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی
ولی سعی کن بهش عادت نکنی
چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !
شبت به خیر
#*#*#*#*#*#*#
شبها
کنار پنجره بخواب
اینجا خورشید من
بی اذن نگاه تو
طلوع نمی کند
شبت رویایی بهترینم
#*#*#*#*#*#*#
ای کاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم
و تو آسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت
نور باران کنی تا خوابت ببرد
شبت بخیر عزیزم
#*#*#*#*#*#*#
امیدوارم امشب که می خوابی
سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها
عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم
شبت بخیر

متن و اس ام اس شب بخیر


#*#*#*#*#*#*#
باز صدا می زنم تو را
امشب بازم می سپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی
بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده
شب به خیر بهانه زندگی
#*#*#*#*#*#*#
تمام رویای من این است که
در رویای شبانه ی تو جایی داشته باشم
تا شبی رویایی از آن من شود
شبت رویایــــــــی
#*#*#*#*#*#*#
شب بخیر دوستان عزیزم
شبت پر از ستاره هایی باشه
که هر شب به خدا سفارشتو میکنن
که همیشه ماه بمونی …
شب بخیر ماه من
#*#*#*#*#*#*#