فال روزانه ۱۴ مرداد فال امروز و فال فردا

فال روزانه ۱۴ مرداد

فال روزانه 14 مرداد , فال فردا چهاردهم مرداد , طالع بینی 14 مرداد ماه
فال روزانه ۱۴ مرداد
فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۱۴ مرداد ۹۸ در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.
فال روزانه ۱۴ مرداد

فال متولدین فروردین ماه

کمی وضعیت و اوضاع بهم ریخته است و آنچنان که دوست دارید اوضاع مرتب نیست. بهتر است کمی نگرش دوباره در روابط خود داشته باشید تا بتوانید تصمیمات درست بگیرید و با دید باز به مسائل نگاه کنید. در این روزها شاید نباید حتی به چشمان خود اعتماد کنید کمی تفکر کنید و از دیگران کمک بگیرید.از دیگران بخواهید در مورد رابطه با شما حرف هایشان را بگویند و اینکه چه نظری دارند. شاید چیزهایی بشنوید که چندان خوشایند نباشد و از شنیدنش متعجب شوید اما همین موضوعات می تواند برای شما یک درس باشد تا رفتار بهتری داشته باشید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

در حال حاضر داشتن اوقات فراغت را از سر خود خارج کنید زیرا کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید. شاید کلافه شوید و بخواهید همه چیز را بهم بریزید اما اگر هدف تان مهم باشد می توانید این حس را کنترل نمایید و بر آن غلبه کنید. در حال حاضر شاید رویارپردازی و فکر کردن راجع به چیزهایی که دوست دارید به شما کمک نماید. برای اینکه به خواسته های خود برسید نیازی نیست که خیلی شلوغ کنید همه چیز را بهم بریزید با همین روالی که در پیش دارید بدون شک به انجام تمام وظایف خود می رسید.

فال متولدین خرداد ماه

لزومی ندارد در حال حاضر خود را وارد یک میدان نبرد کنید و سعی کنید چیزهای جدیدی یاد بگیرید بهتر است چیزها و حدودهایی که برای شما مشخص شده است را دنبال کنید و پیگیری نمایید تا بتوانید نشان دهید که چقدر هوشمندانه عمل کرده اید. افکار بسیاری در سر دارید و بهتر است راهی پیدا کنید که بتوانید این افکار را عملی نمایید و از فرصت هایی که در پیش روی شما قرار گرفته است استفاده کنید.

فال متولدین تیر ماه

افکار شما قدری آشفته است و امکان دارد احساس ناامیدی یا پشیمانی داشته باشید. نگرانی هایی دارید که بر روی دوش شما به شدت سنگینی می کند و نمی توانید با مشکلات مواجه شوید. بهتر است خودتان را بیش از این اذیت نکنید و قضاوت نکنید این حالتی که دارید بسیار طبیعی است زیرا انسان زمانی که در وضعیت مبهم و آینده ای نامعلوم قرار گیرد احساس ترس می کند. به ندا و خواسته های قلبی خود گوش دهید و و سعی کنید که با تجربیات زندگی تان آشنا شوید و با آن کنار بیایید هر چند نامعلوم و مبهم باشد.

فال متولدین مرداد ماه

حس می کنید رفتار اطرافیان شما کمی عجیب و خاص شده است. این رفتارهایی که از دیگران می بینید باعث شده است که در حال حاضر ترغیب شوید تا به کارهایی بزرگ دست بزنید. می خواهید خود را میان دیگران نشان دهید و بگویید که چه خواسته ها و اهدافی دارید تا دیگران این موضوع را بدانند. اما دقت کنید در این میان بیهود بر کسی خشمگین نشوید و کسی را اذیت نکنید.

فال متولدین شهریور ماه

در روابطی که دارید خصوصا در اجتماع امروز چندان تمایل ندارید احساسات خود را با این افراد در میان بگذارید. اجازه ندهید ترس بر شما غلبه نماید و مانع بیان احساسات شما شود که در نهایت جز پشیمانی برای شما چیزی نخواهد داشت. بر سر انتخاب یک دوراهی مانده اید که در این میان هر راهی را انتخاب کنید بر این بارو هستی که اگر راه دیگر را انتخاب می کردید بسیار بهتر بود. به انتخاب خود باور داشته باشید و بدانید هر راهی را انتخاب کنید صحیح است و در هر راهی تا حد خطر وجود دارد با این کار آسوده تر خواهید بود. نتجیه امور را در افسار خود نگیرید و بگذارید حس ششم شما در این راه پیشتاز باشد.

فال متولدین مهر ماه

دوست دارید به صورت کاذب و در خیالات باور داشته باشید که همه چیز خوب است و همه از زندگی ای که دارند راضی هستند اما این افکار پوچ تنها خیالاتی زیبا هستند که پایدار نیست و ممکن است هر لحظه تیره و تار شود و تغییر کند. معمولا همیشه عادت دارید که آرامش ایجاد کنید اما امروز اوضاع جور دیگری ست و تنها آتش بیار معرکه شده اید. همیشه نگران این هستید که دیگران راجع به شما چه فکری می کنند اما این کار را کنار بگذارید و برای دفاع از افرادی که نمی توانند حق خود را بگیرند بشتابید. مشکلات را در جا حل کنید تا با گذشت زمان بزرگتر نشوند.

فال متولدین آبان ماه

جایگاهی که در زندگی تان دارید در حال حاضر برای شما بسیار خوشایند است و شما را به خوبی راضی کرده است هر چند که شاید چندان در دید نباشد و بزرگ نباشد اما توانسته اید بر روی دیگران تاثیر بگذارید. موفقیت می تواند در اشکال و ابعاد مختلفی بروز نماید. سعی کنید خود را برای دیگران به خطر نیندازید و وارد دردسر نکنید. بهتر است راه و مسیر خود را بروید و خواسته های قلبی خود را در صدر قرار دهید.

فال متولدین آذر ماه

در حال حاضر تفریحات بسیاری در اطراف شما در جریان است و به قدری شاد و مفرح است که نمی توانید تصمیم بگیرید چگونه و کدامیک از آن ها را انتخاب نمایید تا اوقات خوبی را بتوانید سپری نمایید. خیلی تمایل دارید با دوستان خود وقت بگذرانید اما شاید چنین فرصتی نصیب شما نشود تا بتوانید به خوشی بپردازید. در حال حاضر بهتر است به آینده و کار و اهدافی که دارید فکر کنید تا بتوانید به آن دست پیدا کنید. وقت برای تفریح و خوشگذرانی بسیار است.

فال متولدین دی ماه

مشکلات مالی تمام فکر و ذهن شما را درگیر خود کرده است اما بهتر است به فکر فرصت های جدید نیز برای رشد و پیشرفت باشید زیرا اکنون پیش روی شما قرار گفته است و شاید دلیلی که تمرکز خود را بر روی مسائل مالی از دست داده اید همین موضوع باشد. اینکه بخواهید ذهن خود را همیشه درگیر مشکلات شخصی نمایید مانع پیشرفت شما خواهد شد. در حال حاضر در مورد مسائل مالی تصمیمی نگیرید و تنها به فکر مسائل کاری باشید.

فال متولدین بهمن ماه

فکرهای زیاد و بعضا عجیبی به ذهن شما رسیده است اما بهتر است عجله نکنید و تصمیم درستی بگیرید تا بدانید امروز چه کنید تمایل دارید به افکاری که به ذهن شما رسیده است عمل کنید اما در حال حاضر بهتر است این کار را نکنید زیرا انجام چندین کار به صورت همزمان امکان پذیر نیست. کارها ممکن است مدت زمان بسیاری را به خود اختصاص دهد و اگر در پایان روز با کارهای نیمه تمام مواجه شدید بهتر است نگران نشوید هنوز تا هفته ها فرصت برای اتمام کار خود دارید.

فال متولدین اسفند ماه

مشکلاتی ممکن است در سر راه شما قرار گیرد که احساس ناراحتی در شما ایجاد کند. حس می کنید چیزی به اشتباه اتفاق افتاده اما دقیقا نمی دانید مشکل از کجاست. در ابتدای مسیر حس می کنید که به این زودی ها مکشلات رفع نخواهند شد اما خواهید دید که با استفاده از قدرت جادویی خودتان و قابلیت هایی که دارید یکباره مشکلات رفع می شوند. هر قدمی که برمی دارید یک اتفاق مثبت را ایجاد می کند و قرار نیست تمام اتفاقات یک جا بیفتد.