طرز تهیه میگو سوخاری با ماءالشعیر

طرز تهیه میگو سوخاری با ماءالشعیر

طرز تهیه میگو سوخاری رستورانی بوشهری مجلسی با سس مخصوص در فر با پلو رژیمی xvc jidi ld   s ohvd

میگو سوخاری یکی از پیش غذاهای دریایی خوشمزه است که البته توصیه می کنیم آنرا به عنوان ناهار سرو کنید، چون این غذا کالری بسیار بالایی دارد و بهتر است به عنوان یک غذای کامل استفاده شود. میگو سوخاری را می توانید با مواد بسیار متنوعی طعم دار کنید و با توجه به سلیقه و ذائقه خود مرینت کنید. برای مشاهده این آموزش آشپزی با وبلاگ مرد بامرام همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

  • میگو پاک شده ۶۰۰ گرم
  • تخم مرغ ۲ عدد
  • سیر ۵ حبه
  • آرد سفید ۱ لیوان
  • آرد سوخاری ۱ لیوان
  • آبلیمو ۳ قاشق غذاخوری
  • روغن سرخ کردنی ۱ لیوان
  • نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی

دستور پخت میگو سوخاری

مرحله اول

برای تهیه میگو سوخاری خوشمزه ابتدا باید میگوها را تمیز کنیم ، اگر از میگوهای تازه استفاده می کنید بعد از پاک کردن میگوها باید رگ سیاه پشت میگوها را دانه به دانه خارج کنید. اگر از میگو پاک شده استفاده می کنید فقط کافیست رگ سیاه پشت میگوها را خارج کنید.

مرحله دوم

برای خارج کردن رگ سیاه پشت میگوها با یک کارد تیز پشت میگو یک برش کوچک بزنید سپس با با نوک چاقو یا یک خلال دندان رگ سیاه را بیرون بکشید. پس از پاک کردن میگوها انها را می شوییم و آبکشی می کنیم تا آب اضافی شان خارج شود.

مرحله سوم

در این مرحله باید میگوها را طعم دار کنیم ، برای این منظور میگوها را داخل یک کاسه بزرگ و جادار می ریزیم سپس سیر ها را خرد کرده و به همراه آبلیمو و مقداری نمک و فلفل سیاه به کاسه اضافه می کنیم و با دست میگوها را زیر و رو می کنیم تا مواد طعم دهنده به تمام نقاط میگوها برسد.

مرحله چهارم

پس از اینکه کار مخلوط کردن میگوها به پایان رسید یک سلفون روی درب کاسه می کشیم و انرا داخل یخچال قرار می دهیم تا میگوها طعم بگیرند. برای اینکه میگوها به خوبی طعم بگیرند حداقل باید به مدت دو ساعت در یخچال بمانند.

مرحله پنجم

پس از اینکه میگوها طعم دار شدند انها را از یخچال خارج می کنیم و کنار می گذاریم تا با دمای محیط هماهنگ شوند. در همین حین تخم مرغ ها را داخل یک کاسه می شکنیم و در ادامه آرد سفید و آرد سوخاری را نیز به صورت جداگانه در دو کاسه دیگر می ریزیم.

مرحله ششم

روغن مخصوص سرخ کردنی را داخل یک ظرف گود و کوچک مانند شیر داغ کن می ریزیم ( میگوها زمان سرخ شدن باید در روغن شناور باشند ) و روی حرارت متوسط رو به بالا قرار می دهیم تا روغن به طور کامل داغ شود.

مرحله هفتم

پس از اینکه روغن داغ شد میگوها را به ترتیب داخل آرد سفید ، سپس در تخم مرغ و در اخر در آرد سوخاری می غلتانیم و داخل روغن داغ می اندازیم تا سرخ شوند. میگوها خیلی سریع طلایی و سرخ می شوند پس نگذارید زیاد در روغن بمانند چون خشک می شوند.

مرحله هشتم

پس از اینکه میگوها سرخ شدند آنها را داخل یک توری فلزی یا روی دستمال حوله ای می ریزیم تا روغن اضافی شان خارج شود. در آخر میگوهای سرخ شده را در ظرف مورد نظرمان می ریزیم و به همراه سس دلخواه سرو می کنیم.

طرز تهیه مرغ سوخاری پفکی رستورانی مثل بیرون بدون فر kfc در فر پولکی

مرغ سوخاری یکی از انواع غذاهای مجلسی و بسیار محبوب در سراسر جهان است که با روش های بسیار متنوع و متفاوتی تهیه می شود. برای مشاهده این آموزش در ادامه با طرز تهیه مرغ سوخاری خوشمزه به صورت کریپسی و خشک همراه باشید.

طرز تهیه قارچ سوخاری در ماهیتابه تو خونه با چیپس با دلستر در فر شکم پر پولکی

قارچ سوخاری یکی از انواع میان وعده ها و پیش غذاهای محبوب و پرطرفدار در سراسر جهان است که به عنوان یک پیش غذای بین المللی در سراسر جهان شناخته می شود. قارچ سوخاری بشتری در کنار غذاهای فست فودی مثل انواع پیتزاها ، سوخاری ها و برگرها سرو می شود ، البته می توانید از این پیش غذا برای تزیین بشقاب سوخاری هم استفاده کنید. برای مشاهده این آموزش در ادامه با آموزش طرز تهیه قارچ سوخاری کریپسی رستورانی همراه باشید.

طرز تهیه پیاز سوخاری با دلستر کاله شکم پر چیپسی نی نی سایت غذای سوخاری پفکی خانگی پنیر

پیاز سوخاری یکی از انواع پیش غذاهای محبوب در سراسر جهان است و بیشتر در کنار غذاهای فست فودی سرو می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با طرز تهیه پیاز سوخاری با دلستر به صورت چیپسی همراه باشید.