جوک خفن و زیبا


جوک خفن و زیبا

ﺍﯾﻨﻢ ﻭﺿﻊ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣن :
ﺗﻮی ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ، ﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻣﯽ بوقیم !


جوک خفن و زیبا

من موندم کارتون فوتبالیستا چرا کرنر یا ضربه ایستگاهی نداره ؟
یعنی رسما درک دوران کودکیمون در حد سیفون بوده !

جوک خفن و زیبا

بعضی از پسرارو فقط
میشه به چشم خواهری دید و لا غیر !

جوک خفن و زیبا

وقتی میخوای صبح بری دانشگاه و ﺗﻮﯼ تخت خوابتی :
ﺳﺎﻋﺖ ۶ﺻﺒﺤﻪ ، ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭼﺸﻤﺎتو ﻣﯿﺒﻨﺪﯼ
و یه دفه چشماتو باز می کنی می بینی ساعت شده ۷:۴۵دقیقه !
حالا ﺗﻮﯼ ﮐﻼﺳﯽ :
ﺳﺎﻋﺖ ۹:۳۰ﺻﺒﺤﻪ ، ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭼﺸﻤﺎتو میبندی
ﻭ بعد باز می کنی ﺳﺎﻋﺖ هنوز ۹:۳۱ ﺩﻗﯿﻘﻪ س (مورد داشتیم ۹:۲۹دقیقه گزارش شده)
خو الان یعنی چی ؟

جوک خفن و زیبا

توی این زمونه باید به بعضیا بگی
ﺍﺯ ﺟﻠﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺁﻓﻼﯾﻦ ﺷﻮ ﺗﺎ ﺑﻼﮐﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ !

جوک خفن و زیبا

باید رفت
گاه از قلب کسی ، گاه جفت پا تو صورت کسی …


جوک خفن و زیبا
گفتم : خواهر حجابت ؟ چیزی نگفت …
دوباره گفتم : خواهرم حجابت ؟ برگشت گفت : چی ؟
گفتم: اِوا خاک بر سرم تو پسری مگه ؟

جوک خفن و زیبا

از دوستان کی آیفون داره ؟
میخوام بدونم چطوری باهاش میاین اینترنت ؟
من هرچی سعی میکنم نمیشه همش درو باز میکنه !

جوک خفن و زیبا

پسره یه لشگر آبجى داره
ﯾﻪ ﮔﺮﺩﺍﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و سوگلی
ولی هنوزم که هنوزه ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺶ !

جوک خفن و زیبا

میدونی رمز موفقیت من توی زندگی چیه ؟
ببین میگم بهت ولی قول بده به کسی نگیا !!! قول ؟
اینم رمز :
بیست و نه دو تا شیش !
جوک خفن و زیبا