جملات عاشقانه و آرامش


جملات عاشقانه و آرامش

بی چشم می توان زندگی کرد ولی بی نفس هرگز
همه ی عالم چشم من ولی تو نفس من

جملات عاشقانه و آرامش

اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !
آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !!!

جملات عاشقانه و آرامش

روی بعضی آدما باید تشدید گذاشت
انقد که ماهن …

جملات عاشقانه و آرامش

چه فرقی می‌کند من عاشق تو باشم یا تو عاشق من ؟
چه فرقی می کند رنگین کمان از کدام سمت آسمان آغاز شود … ؟

جملات عاشقانه و آرامش

اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا
خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا

جملات عاشقانه و آرامش

به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی
و دل خسته ی من می ترسد که تو پژمرده شوی

جملات عاشقانه و آرامش

الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشید
که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست …

جملات عاشقانه و آرامش

کاش بودن ها را قدر بدانیم
به خـــــدا قسم نبودن ها همین نزدیکی هاست …

جملات عاشقانه و آرامش

آرزوی من این است زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم  تو برای من تنها …

جملات عاشقانه و آرامش

وقتی تو با منی …
ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …
جملات عاشقانه و آرامش